FAQS

FAQS:

 

Tack för att ni besökt vår butik online. Här tillhandahåller vi de vanliga frågorna och svaren på dig. Vi hoppas det gör dig tydlig och informativ för din online-shopping.

 

Hur skulle jag kunna göra en beställning?

Som din förfrågan är vi glada att vägleda dig och njuta av den enkla shoppen på vår hemsida. Följ bara dessa steg nedan:

1.Pick dina favoritvaror. (Eventuella hjälp, var vänlig kontakta vår försäljningsrepresentant på nätet)

2. Klicka på knappen "Lägg i varukorgen" på produktsidan, gå vidare till din kundvagn.

Vill du köpa flera kvantiteter av en vara i din kundvagn? Ändra numret i antal. låda.

Vill du ta bort ett objekt från din kundvagn? Klicka på knappen Radera till höger om något objekt i din kundvagn.

3. Om du vill köpa fler artiklar behöver du bara fortsätta shoppa på vår sida. Eller annat, kolla in.

4.För detta steg2, bekräfta din leveransadress korrekt. Och fortsätt till kassan.

5.Välj välj betalningssätt som du föredrar.

6.Last steg, du behöver bara bekräfta och sedan gå till betalningssida för att betala ordern.

7. Sedan har du slutfört din beställning. Vi kommer att behandla din beställning om två dagar och skicka ut det! Och det tar ungefär 7-15 arbetsdagar till din dörr!

----------------------------------------

Varför är betalningsmetoden jag vill använda inte tillgänglig?

Under årsdagen säljs en stor del betalningar samtidigt. Vissa online betalningsleverantörer kan uppleva överbelastning och tillfälligt ta sin tjänst offline. Vi föreslår att du använder en annan betalningsmetod för att beställa din beställning eller vänta och försök igen senare.

--------------------------------------------

Jag fick ett felmeddelande under betalningsprocessen. Vad ska jag göra?

Om du får ett felmeddelande på vår hemsida, kontrollera din orderstatus.

* Eftersom vi behandlar många betalningar samtidigt kan det ta en stund innan orderstatusen uppdateras. Vi hoppas att vi kan räkna med ditt tålamod och förståelse.

* För vissa betalningsmetoder kan du bli omdirigerad till en annan sida i en tredje finansiell part. Om du har fått ett felmeddelande här är det bäst att kontakta din betalningsleverantör direkt.


Powered By fotoluffarn.se © 2020